Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΔΙΚΑΙΟΠΟΥΛΟΥ: ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ!!!

 


1.Συγγραφέας παιδικών βιβλίων. Τι ήταν εκείνο που σας ώθησε στη συγγραφή, και πιο συγκεκριμένα στη συγγραφή αυτού του είδους;

Όταν άρχισα να αφηγούμαι ιστορίες από το μυαλό μου στα παιδιά μου, κατάλαβα ότι μερικές από αυτές είναι πολύ καλές για να τις ακούσουν κι άλλα παιδιά. Έτσι αποφάσισα να τις καταγράψω, χωρίς να ξέρω που θα με οδηγήσει αυτό. Τελικά μετά από αρκετό χρονικό διάστημα κατάφερα να εκδόσω το πρώτο μου βιβλίο, με μια συλλογή από 12 παραμύθια. Αυτό το βιβλίο τώρα, η Παραμυθοχώρα, είναι μεταφρασμένο στα αγγλικά (The fairyland) και θα συνεχίσω και με το δεύτερο βιβλίο μου «Η αλήθεια μέσα στα παραμύθια».

2.Ποια η ευθύνη του συγγραφέα όταν γράφει ένα παιδικό βιβλίο;

 Η ευθύνη κάθε συγγραφέα είναι τεράστια, ειδικά αν απευθύνεται σε παιδιά. Χρειάζεται να είμαστε σίγουροι ότι θα προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό, για την ανάπτυξη μια φωτισμένης ψυχής.

Γι’ αυτό κι εγώ συνεχώς επιμορφώνομαι, διαβάζω και παρακολουθώ σεμινάρια σχετικά με το παιδί και την ψυχική υγεία. Ακόμα συνεργάζομαι με κοινωνικό λειτουργό, σύμβουλο ψυχικής υγεία και ψυχολόγο, οι οποίοι με συμβουλεύουν, με επιμορφώνουν, και διαβάζουν τα παραμύθια μου. Έτσι κι εγώ είμαι σίγουρη ότι η ανάγνωση των παραμυθιών μου, όχι μόνο θα διασκεδάσει τα παιδιά αλλά και θα τους προσφέρει ένα ηθικό δίδαγμα, ένα σημαντικό μήνυμα για τη ζωή.

Θέλω τα παραμύθια μου να βοηθούν την παιδική ψυχή να αναπτυχθεί με υγιή τρόπο και να λάμψει στην διάρκεια της ζωής τους.

3.Ποια είναι η πηγή της έμπνευσής σας;

Οι άνθρωποι φυσικά. Όλες οι καταστάσεις γύρω μου. Φαντάζομαι πάντα την καλύτερη εκδοχή  μιας κατάστασης και την μεταφέρω στο χαρτί, εμπλουτίζοντάς την με φαντασία και μαγεία.

Τα θέματα των παραμυθιών είναι παρμένα από τη σύγχρονη εποχή (ανθρώπινες σχέσεις, εργατικότητα, διαφορετικότητα, προστασία του περιβάλλοντος). Είναι παραμύθια που ευαισθητοποιούν και δίνουν τροφή για σκέψη στον αναγνώστη.



4.Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους μικρούς σας αναγνώστες;

Η ζωή έχει πολλές ομορφιές, ακόμα και μέσα από δυσκολίες. Όλα είναι δυνατά αρκεί να συνεχίζουμε. Η επιλογή σου έχει μεγάλη δύναμη. Κάνε το καλύτερο που μπορείς.

5.Πως μπορεί το βιβλίο να έχει θέση στη ζωή των σημερινών παιδιών που μεγαλώνουν στην κοινωνία της τεχνολογίας;

Αυτή η εποχή είναι πραγματικά μια πρόκληση για τους σημερινούς γονείς που θέλουν να εντάξουν στη ζωή των παιδιών τους και το βιβλίο. Γίνεται σίγουρα, αλλά θέλει επιπλέον ‘σπρώξιμο’ από την πλευρά των ενηλίκων. Χρειάζεται πρώτα, να αγαπούν οι γονείς το βιβλίο. Έπειτα να ψάξουν για το κατάλληλο βιβλίο, που πιστεύουν ότι θα ενδιαφέρει το παιδί, και τέλος να αφήσουν το ίδιο το παιδί να πειραματιστεί ανάμεσα από μια γκάμα βιβλίων, για να επιλέξει το ίδιο το βιβλίο που του ταιριάζει.

Όπως εμείς οι γονείς φροντίζουμε την διατροφή των παιδιών και την εμπλουτίζουμε με φρούτα και λαχανικά, έτσι μπορούμε να εντάξουμε και το βιβλίο στη ζωή του παιδιού. Ένα βιβλίο τον μήνα είναι αρκετό για να αναπτυχθεί το παιδί διανοητικά αλλά και πνευματικά. Αφιερώνοντας χρόνο σε αυτό, θα δούμε μεγάλες αλλαγές μακροπρόθεσμα.

6.Τι θεωρείτε πιο σημαντικό σε μια παιδική ιστορία όταν γράφετε; Το ίδιο το μήνυμα ή τα μηνύματα της ιστορίας ή τον τρόπο με τον οποίο θα τα εκφράσετε;

Όλα είναι σημαντικά. Το πρώτο που κοιτάω είναι να υπάρχει ένα μήνυμα. Έπειτα να εκφραστεί σωστά, για να εντυπωθεί στη συνείδηση των παιδιών έτσι ώστε να το έχουν εύκαιρο ανά πάσα στιγμή στη ζωή τους. Θεωρώ τα μηνύματα των παραμυθιών, σπόρους που φυτεύω στην παιδική ψυχή και αυτοί φυτρώνουν και δίνουν καρπούς την κατάλληλη στιγμή.



7. Ποια είναι τα συγγραφικά σας σχέδια για το επόμενο διάστημα;

Να μεταφραστεί και το δεύτερο βιβλίο μου στα αγγλικά. Έπειτα να εκδοθεί και τρίτη συλλογή παραμυθιών, τα οποία θα αφορούν άτομα με ειδικές ανάγκες, για να ευαισθητοποιηθούν περισσότεροι γονείς και παιδιά σε τέτοιου είδους θέματα.

8.Κλείνοντας θέλω να σας ευχαριστήσω για την όμορφη συζήτηση μας, πείτε μας όμως πού και πώς μπορούμε να βρούμε τα βιβλίο σας; Πώς μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;

Μπορείτε να έχετε άμεσα τα βιβλία μου, με ένα τηλεφώνημα στις εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη. Με παραγγελία είτε ηλεκτρονικά, είτε στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας.

Μπορείτε να βρείτε στο FB την σελίδα μου: Victoria Dikaiopoulou.

Στο Instagram:  victoria.dikaiopoulou

Τέλος στο προσωπικό μου ιστολόγιο, θα βρείτε περισσότερα θέματα, άρθρα, συνεντεύξεις, κριτικές και φωτογραφικό υλικό:

https://victoria-dikaiopoulou.blogspot.com/p/blog-page.html

Ευχαριστώ θερμά για την συνέντευξη και εύχομαι κάθε επιτυχία στα σχέδιά σας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες.....!!!!!

                       Η φωτογραφία είναι ενδεικτική Κορίτσια μου, Βλέπω συχνά σε διάφορες ομάδες μου είμαι μέλος πως αναζητάτε ποιες εταιρίες διαθέτουν δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες. Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν εγκυούλα στον Αγγελάκο μου, έψαξα και εγώ να βρω και λάβω δωρεάν δείγματα. Ποια από εμάς άλλωστε δεν θα ήθελε; Θυμάμαι τον ενθουσιασμό που είχα κάθε φορά που ερχόταν ένα νέο πακέτο. Αποφάσισα λοιπόν να τις συγκεντρώσω σε αυτό το άρθρο για να σας διευκολύνω. 1) Βabyspace Το γνωστό σε όλες μας πλέον πακετάκι με διάφορα καλούδια από  babyspace.gr. Μπαίνετε στην σελίδα τους, κάνετε εγγραφή και ύστερα παραγγέλνετε το πακέτο για την μέλλουσα μαμά. Για να παραλάβετε το πακέτο θα πρέπει ·          Να είστε μέσα στις πρώτες 500 μέλλουσες μαμάδες που θα το παραγγείλουν, τον συγκεκριμένο μήνα. ·          Να μην έχετε προμηθευτεί το αντίστοιχο πακέτο από το γυναικολόγο σας ·          Να βρίσκεστε στον 7ο με 9ο μήνα της εγκυμοσύνης 2) Ρampers Η Pampres προσφέρει σε

Ο Αι Βασίλης μπέρδεψε τα δώρα με τις συγγραφείς κ. Ειρήνη Κανελλοπούλου και Βέρα Μιχαλιού!!!

  Γεια σας φίλοι μου!!!!   Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε τις συγγραφείς κ. Ειρήνη Κανελλοπούλου  και Βέρα Μιχαλιού, του παιδικού βιβλίου «Ο Αι Βασίλης μπέρδεψε τα δώρα »,. Σας ευχαριστούμε πολύ που έιστε μαζί μας σήμερα.Ας ξεκινήσουμε λέγοντας μας λιγα λογια για εσάς.... Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά; Ειρήνη: Ευχαριστούμε πολύ κι εμείς για την πρόσκληση! Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι εργάζομαι ως φιλόλογος στον ιδιωτικό τομέα, στα φροντιστήρια Πουκάμισας στη Νέα Μάκρη. Αγαπώ τη συγγραφή από μικρή. Πέραν του παραμυθιού, έχει εκδοθεί και ένα μικροδιήγημά μου από τις εκδόσεις Ωκεανός, στη συλλογή «Μένουμε Σπίτι». Σχετικά πρόσφατα έκανα ένα βήμα και στην επιμέλεια ενός βιβλίου, «Ο Βαλτός» της κ. Πασχαλιάς Βαρύτη-Κουμπλή και ελπίζω να συνεχίσω και σε αυτόν τον τομέα μελλοντικά.  Η συγγραφή παιδικού βιβλίου προέκυψε τυχαία και μάλιστα ήταν εξαιρετικά ευχάριστο το γεγονός ότι συνεργάστηκα με ένα άτομο που ταιριάζουμε πολύ, με τη φίλη μου τη Βέρα.  Βέρα: Α