Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες.....!!!!!

 

                     Η φωτογραφία είναι ενδεικτική


Κορίτσια μου,

Βλέπω συχνά σε διάφορες ομάδες μου είμαι μέλος πως αναζητάτε ποιες εταιρίες διαθέτουν δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες.

Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν εγκυούλα στον Αγγελάκο μου, έψαξα και εγώ να βρω και λάβω δωρεάν δείγματα. Ποια από εμάς άλλωστε δεν θα ήθελε; Θυμάμαι τον ενθουσιασμό που είχα κάθε φορά που ερχόταν ένα νέο πακέτο.

Αποφάσισα λοιπόν να τις συγκεντρώσω σε αυτό το άρθρο για να σας διευκολύνω.

1) Βabyspace

Το γνωστό σε όλες μας πλέον πακετάκι με διάφορα καλούδια από  babyspace.gr. Μπαίνετε στην σελίδα τους, κάνετε εγγραφή και ύστερα παραγγέλνετε το πακέτο για την μέλλουσα μαμά.

Για να παραλάβετε το πακέτο θα πρέπει

·         Να είστε μέσα στις πρώτες 500 μέλλουσες μαμάδες που θα το παραγγείλουν, τον συγκεκριμένο μήνα.

·         Να μην έχετε προμηθευτεί το αντίστοιχο πακέτο από το γυναικολόγο σας

·         Να βρίσκεστε στον 7ο με 9ο μήνα της εγκυμοσύνης

2) Ρampers

Η Pampres προσφέρει σε όλες τις μανούλες ένα βαλιτσάκι με δείγματα από πάνες και μωρομάντηλα, κουπόνια καθώς και κάποια άλλα είδη βρεφικής φροντίδας. Το βαλιτσάκι προσφέρεται από αντιπροσώπους της Pampers οι οποίοι επισκέπτονται καθημερινά όλα τα μαιευτήριο / νοσοκομεία / κλινικές στην Ελλάδα (δημόσια και ιδιωτικά). Σε περίπτωση που κάποια μανούλα δεν λάβει το βαλιτσάκι { όπως εγώ :-) }τότε, μπορεί να καλέσει στο 210 9287368 για να της το στείλουν στο σπίτι.

3) Αgnotis

Μπορείτε να μπείτε στην σελίδα τους και να κάνετε μια παραγγελία στις πάνες που σας ενδιαφέρουν. Θα λάβετε μια συσκευασία δωρεάν με 22-24 περίπου πάνες, αλλά θα ισχύει χρέωση μεταφορικών 3,99€.

4)Sudocrem

 Μπαίνεις στην σελίδα της sudocrem και στην φόρμα επικοινωνίας ζητάς να σου στείλουν δείγματα. Στέλνουν  δείγμα κρέμας 15ml και 1 βρεφικό γάλα σε σκόνη  (για μωρά από 12 μηνών και άνω).

5) Nutricia

Κάντε την εγγραφή σας στο Nutricia Club , για δωρεάν δείγματα και κουπόνια σε προϊόντα nutricia. Εκτός των δειγμάτων υπάρχει δωρεάν επικοινωνία με μαίες, online σεμινάρια αλλά και πληροφορίες ανάλογα με το στάδιο που βρίσκεστε.

6) nestlebaby

Kάνετε εγγραφή στο site τους. Κατά καιρούς βγάζουν προωθητικές ενέργειες με δωρεάν δείγματα. Εμένα μου είχαν στείλει κρέμα ρυζάλευρο, βαζάκια με φαγητό και μία σαλιάρα.

7)Bio-bebe

Κάνεις εγγραφή και επιλέγεις να σου στείλουν δείγματα. Στέλνουν 1 κουτί φαρίν λακτέ, 1 κουτί ρυζάλευρο και 1 βαζάκι έτοιμο γεύμα.

8)Tena

Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και επιλέγεις το δωρεάν δείγμα σου. Σε λιγότερο από ένα μήνα σου στέλνουν 2 δείγματα σερβιέτας της επιλογής σου και 2 κουπόνια (για σερβιέτες).

9) Όλυμπος

Μπαίνετε στο site  https://protavimata.olympos.gr/ κάνετε εγγραφή και σας στέλνουν δώρο ένα βιβλίο δραστηριοτήτων. Την περίοδο που είχα κάνει εγώ εγγραφή έστελναν παραμύθι.

10) Pharmasept

Στο μαιευτ'ηριο πέρασε αντιπρόσωπος και μου έδωσε ένα κουτάκι μικρό με δείγματα από αφρόλουτρο, ενυδατική και κρέμα συγκάματος

Αυτά για την ώρα αγαπημένες μου μανούλες.. Αν καμία από εσάς έχει υπ'όψιν της κάποια άλλη εταιρία ας με ενημερώσει να την προσθέσω στο άρθρο. 

Ελπίζω να σας βοήθησα αρκετά..

Υ.γ Λόγω της κατάστασης δεν ξέρω αν κάνουν ακόμη αποστολές. Παρόλα αυτά προσπαθήστε, δεν έχετε να χάσετε κάτι..

Σας φιλώ.....❤❤❤❤





Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΔΙΚΑΙΟΠΟΥΛΟΥ: ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ!!!

  1.Συγγραφέας παιδικών βιβλίων. Τι ήταν εκείνο που σας ώθησε στη συγγραφή, και πιο συγκεκριμένα στη συγγραφή αυτού του είδους; Όταν άρχισα να αφηγούμαι ιστορίες από το μυαλό μου στα παιδιά μου, κατάλαβα ότι μερικές από αυτές είναι πολύ καλές για να τις ακούσουν κι άλλα παιδιά. Έτσι αποφάσισα να τις καταγράψω, χωρίς να ξέρω που θα με οδηγήσει αυτό. Τελικά μετά από αρκετό χρονικό διάστημα κατάφερα να εκδόσω το πρώτο μου βιβλίο, με μια συλλογή από 12 παραμύθια. Αυτό το βιβλίο τώρα, η Παραμυθοχώρα, είναι μεταφρασμένο στα αγγλικά ( The fairyland ) και θα συνεχίσω και με το δεύτερο βιβλίο μου «Η αλήθεια μέσα στα παραμύθια». 2.Ποια η ευθύνη του συγγραφέα όταν γράφει ένα παιδικό βιβλίο;   Η ευθύνη κάθε συγγραφέα είναι τεράστια, ειδικά αν απευθύνεται σε παιδιά. Χρειάζεται να είμαστε σίγουροι ότι θα προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό, για την ανάπτυξη μια φωτισμένης ψυχής. Γι’ αυτό κι εγώ συνεχώς επιμορφώνομαι, διαβάζω και παρακολουθώ σεμινάρια σχετικά με το παιδί και την ψυχική υγεία. Ακό

Συνέντευξη με την Μαρία Κουρμπάνη!!!!

  1) Ευχαριστούμε κ. M αρία Κουρμπάνη   που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και τα βιβλία σας, πείτε μας πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή παιδικών βιβλίων. Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δώσατε να μιλήσω για τον μικρό μας ήρωα: τον Χέρμαν. Πάντοτε μου άρεσε να γράφω διαλόγους και ιστορίες που απευθύνονται σε μικρές ηλικίες. Από τότε όμως που ξεκίνησε η καραντίνα αποφάσισα να ασχοληθώ ολοκληρωτικά με το συγγραφικό κομμάτι.   2)Πείτε μας ποια είναι η πηγή έμπνευσης για τις ιστορίες των παραμυθιών σας. Την ιστορία του παραμυθιού την εμπνεύστηκα κυρίως από τα ανίψια μου τον Ευάγγελο και την Αγγελίνα που τους αρέσουν τόσο πολύ τα ζωάκια και ειδικά τα χελωνάκια! Κι αφού επέλεξα τον ήρωα του παραμυθιού, τα υπόλοιπα ήρθαν από μόνα τους! Δεν ήθελα όμως να γράψω ένα απλό παραμύθι για παιδιά, αλλά ήθελα να γράψω για ένα παραμύθι που θα έχει να δώσει πολλά στα παιδιά, να αφήσει δυνατά μηνύματα τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους.     3)Πο