Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέντευξη της κ.Βίκυ Σακκή!!!!!

 

Γεια σας φίλοι μου!!!!

 

 Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε τη  συγγραφέα κ. ΒΙΚΗ ΣΑΚΚΗ, του παιδικού βιβλίου « Ο κήπος με τα συναισθήματα ».

 




Σας ευχαριστούμε πολύ που έιστε μαζί μας σήμερα. Ας ξεκινήσουμε λέγοντας μας λιγα λογια για εσάς, καθώς και για τα Συναισθήματα, Βιωματικοί Κύκλοι Αυτογνωσίας.

·         Καλησπέρα σας και είναι ιδιαίτερη η χαρά μου που είμαι μαζί σας σήμερα. Εγώ είμαι η Βίκυ και είμαι ψυχολόγος-ψυχοθεραπεύτρια τα τελευταία 20 χρόνια. Έχω εξειδικευτεί και δουλεύω κυρίως στο FamilySystemTherapy, με αποτέλεσμα να μοιάζει στο δικό μου το μυαλό αναπόφευκτο στο κομμάτι των επαγγελματικών μου δράσεων, να είναι ενταγμένες και οι βιωματικές δράσεις. Κάπως έτσι λοιπόν γεννήθηκαν οι Βιωματικοί Κύκλοι Αυτογνωσίας και το όνομα του γραφείου μου, που είναι ¨Συναισθήματα¨, προκύπτει γιατί τα συναισθήματα είναι αυτά που στην πραγματικότητα κινούν τις ζωές των ανθρώπων, έχουν τεράστια σημασία και τους αξίζει να είναι οι πρωταγωνιστές.

 

Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά;

 

·         Μέσα από την εμπειρία δουλειάς με τους ανθρώπους είναι αναπόφευκτο να καταλήγεις σε συλλογή βιωμάτων και εμπειριών και γιατί όχι και κάποιων συμπερασμάτων. Αυτό λοιπόν που είναι πάρα πολύ έντονο στο κεφάλι μου, είναι το πόσες από τις δυσκολίες που οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν, θα μπορούσαν να ξεπερνιούνται πιο εύκολα ή και να αποφεύγονται, αν δεν υπήρχαν κάποια συγκεκριμένα μπλοκαρίσματα και κάποιοι πολύ έντονοι φόβοι. Αυτή λοιπόν ήταν η αφετηρία για να σκεφτώ να αποτυπώσω και στο χαρτί κάποιο από αυτά τα μηνύματα. Έτσι λοιπόν επέλεξα τη συγγραφή βιβλίου για παιδιά, γιατί θεωρώ ότι δεν υπάρχει πιο ωραίος τρόπος από το να περάσεις μηνύματα ζωής μέσα από έναν φαντασιωσικό κόσμο, όπου η πρωταγωνίστρια και όλοι οι πρωταγωνιστές της ιστορίας, περνούν μέσα από δυσκολίες και περιπέτειες, αντιμετωπίζουν τους φόβους τους και τους όποιους αντιπάλους του εαυτού και του μυαλού τους και τελικά έρχεται η απόδοση του δικαίου. Αισθάνομαι ότι αυτό είναι η ομορφότερη διαδρομή για να περαστούν μηνύματα τόσο για μικρά όσο και για μεγάλα παιδιά. Γιατί νομίζω ότι το σημαντικότερο όλων είναι μετά από ένα ανάγνωσμα, το διάβασμα ενός παραμυθιού, να έρχεται τελικά η αίσθηση της κάθαρσης και της λύτρωσης.

Πείτε μας λίγα λόγια για το βιβλίο, «Ο κήπος με τα συναισθήματα» και πώς σας ήρθε η έμπνευση για την ιστορία του.

·         Ο κήπος με τα συναισθήματα είναι στην πραγματικότητα μια ιστορία για μεγάλα παιδιά, γραμμένη με έναν τρόπο που τα μηνύματά της να είναι κατανοητά και από τα μικρά παιδιά.Πολλά χρόνια σκεφτόμουν να αποτυπώσω στο χαρτί τις ανθρώπινες ανάγκες για επαφή, επικοινωνία, έκφραση των συναισθημάτων και να περάσω το μήνυμα ότι η έκφραση των συναισθημάτων είναι δύναμη και όχι αδυναμία. Τι καλύτερο από το να γίνει με ένα παραμύθι; Τα παραμύθια απευθύνονται στα μικρά παιδιά, αλλά και για τους ενήλικες είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να απενοχοποιήσουν το συναίσθημά τους. Εκτός λοιπόν από το κείμενο, υπάρχουν πάρα πολλές πληροφορίες και στην εικονογράφηση. Είναι ένα παραμύθι που και τα μεγάλα και τα μικρά παιδιά θα πρέπει να το διαβάσουν, όχι μόνο σε ότι έχει να κάνει με τις λέξεις, αλλά και με τις εικόνες. Για παράδειγμα, το ότι τα κεφάλια των δύο πρωταγωνιστών του παραμυθιού, της Ουρανίας και του Γρηγόρη, είναι ολοστρόγγυλα, έχει την εξής έννοια και ερμηνεία. Συμβολίζει τους ανοιχτούς ορίζοντες, την κυκλική ματιά και σκέψη και την τάση για καινούρια και προχωρημένα πράγματα.

Και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Νικόλαο Πολυχρονόπουλο, που είναι ο εικονογράφος του παραμυθιού, γιατί κατάλαβε ακριβώς και αμέσως τι έχω μέσα στο μυαλό μου, πως έχω τους ήρωες και τις καταστάσεις που τους περιβάλλουν.

 

 

Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους μικρούς σας αναγνώστες;

Αυτό λοιπόν που κανείς πρέπει να προσέξει και να κατανοήσει είναι το μήνυμα ότι ο φόβος μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει και ότι ο μεγαλύτερος αντίπαλος και εχθρός είναι η οπτική ματιά που βλέπουμε και αντιμετωπίζουμε τα πράγματα. Άρα λοιπόν όσο περισσότερο βλέπουμε και αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις με κυκλική ματιά και σκέψη, θα συνειδητοποιήσουμε ότι για όλα τα πράγματα υπάρχει μια λύση που θα μας κάνει το λιγότερο, περισσότερο ευχαριστημένους και χαρούμενους.

Ποια είναι η πηγή της έμπνευσής σας;

·         Δε θα μπορούσε να είναι τίποτε άλλο μεγαλύτερη έμπνευση για μένα από την ίδια τη ζωή, τον τρόπο που οι άνθρωποι τη βιώνουν, τα μπλοκαρίσματα που άδικα τους ταλαιπωρούν και το πόσο πιο εύκολη θα μπορούσε να είναι η καθημερινή ροή της ζωής όλων μας, αν αφήναμε τα συναισθήματα μας να εκφράζονται ελεύθερα.

 

Εσείς στα παιδικά σας χρόνια διαβάζατε παραμύθια; Ποιο είναι το παραμύθι που θυμάστε ακόμη και για ποιο λόγο;

·         Ήταν από τις αγαπημένες μου δραστηριότητες να διαβάζω παραμύθια και παιδικά βιβλία. Θυμάμαι ακόμα το σύνολο των παιδικών μου καλοκαιριών κυρίως, μέσα στη βαλίτσα των διακοπών να είναι αρκετά παραμύθια και βιβλία. Πέρα από τα κλασικά παραμύθια, που υπάρχει λόγος που έχουν παραμείνει κλασικά γιατί είναι υπέροχα και είναι αγαπημένα μου, θυμάμαι έντονα και αξίζει να αναφέρω παιδικά βιβλία που έχουν επίσης νοήματα και μηνύματα που συντροφεύουν κάποιον και στην ενήλικη ζωή του, είναι <<Ο θησαυρός της Βαγίας>> της Ζωρζ Σαρρή, <<Το καπλάνι της βιτρίνας>>της Άλκης Ζέη και θυμάμαι επίσης ένα παιδικό βιβλίο που ακροβατεί ανάμεσα στο παραμύθι και το μυθιστόρημα <<Πολυάννα Το παιχνίδι της χαράς>> του Πόρτερ Έλινορ. Σίγουρα αδικώ πολλά ακόμη από τα παραμύθια και τα παιδικά βιβλία που έχω διαβάσει, αλλά αυτά ξεχωρίζουν στην καρδιά μου ως αγαπημένα.

Πως μπορεί το βιβλίο να έχει θέση στη ζωή των σημερινών παιδιών που μεγαλώνουν στην κοινωνία της τεχνολογίας;

·         Εξαρτάται πάρα πολύ και από τα ερεθίσματα που οι γονείς και το περιβάλλον παρέχουν στα παιδιά, γιατί μην ξεχνάμε ότι όσο κι αν η τεχνολογία προχωράει και είναι απαραίτητη στη ζωή όλων μας, μικρών και μεγάλων, οι αισθήσεις θέλουν πάντα και την αφή και την όραση και την ανάπτυξη των πνευματικών ικανοτήτων. Άρα το βιβλίο είναι ένα πάρα πολύ ωραίο εργαλείο, ένα πάρα πολύ ωραίο ερέθισμα σκέψης για τα παιδιά και νομίζω ότι όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία, θα πρέπει να υπάρχουν βιβλία σε κάθε σπίτι.

Σκέψεις για επόμενο βιβλίο υπάρχουν; Θα δούμε σύντομα κάτι διαφορετικό από εσάς ή ακόμη μια ιστορία για παιδιά; Έτοιμάζετε κάτι;

·         Στα άμεσα σχέδιά μου είναι να εκδοθεί η συνέχεια του κήπου με τα συναισθήματα, γιατί στην ουσία μιλάμε για μια τριλογία, άρα μας περιμένει η συνέχεια των περιπετειών της Ουρανίας, του Γρηγόρη και του Μπήντη. Δε σας κρύβω ότι στο μυαλό μου και στο σημειωματάριό μου υπάρχουν ακόμα άλλα δυο projectπου θα απευθύνονται, όπως και Ο κήπος με τα συναισθήματα, τόσο στα μικρά, αλλά και κυρίως στα μεγάλα παιδιά.

Τέλος, πείτε μας  πού μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας; Πώς μπορούν οι αναγνώστες να επικοινωνήσουν μαζί σας;

 

·         Περαιτέρω πληροφορίες για τον Κήπο με τα συναισθήματα υπάρχουν στη σελίδα μας στο faceboook: συναισθήματα, όπου υπάρχουν όλα τα υπάρχοντα μέχρι στιγμής σημεία πώλησης, καθώς και υλικό-πληροφορίες για εμένα και το χώρο μας. Επιπλέον στη σελίδα μας στο Instagram: syn_aisthimata και φυσικά τηλεφωνικά στο 2104200354.

Σας ευχαριστώ θερμά για την όμορφη κουβέντα μας.

 

 

Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες.....!!!!!

                       Η φωτογραφία είναι ενδεικτική Κορίτσια μου, Βλέπω συχνά σε διάφορες ομάδες μου είμαι μέλος πως αναζητάτε ποιες εταιρίες διαθέτουν δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες. Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν εγκυούλα στον Αγγελάκο μου, έψαξα και εγώ να βρω και λάβω δωρεάν δείγματα. Ποια από εμάς άλλωστε δεν θα ήθελε; Θυμάμαι τον ενθουσιασμό που είχα κάθε φορά που ερχόταν ένα νέο πακέτο. Αποφάσισα λοιπόν να τις συγκεντρώσω σε αυτό το άρθρο για να σας διευκολύνω. 1) Βabyspace Το γνωστό σε όλες μας πλέον πακετάκι με διάφορα καλούδια από  babyspace.gr. Μπαίνετε στην σελίδα τους, κάνετε εγγραφή και ύστερα παραγγέλνετε το πακέτο για την μέλλουσα μαμά. Για να παραλάβετε το πακέτο θα πρέπει ·          Να είστε μέσα στις πρώτες 500 μέλλουσες μαμάδες που θα το παραγγείλουν, τον συγκεκριμένο μήνα. ·          Να μην έχετε προμηθευτεί το αντίστοιχο πακέτο από το γυναικολόγο σας ·          Να βρίσκεστε στον 7ο με 9ο μήνα της εγκυμοσύνης 2) Ρampers Η Pampres προσφέρει σε

ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΔΙΚΑΙΟΠΟΥΛΟΥ: ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ!!!

  1.Συγγραφέας παιδικών βιβλίων. Τι ήταν εκείνο που σας ώθησε στη συγγραφή, και πιο συγκεκριμένα στη συγγραφή αυτού του είδους; Όταν άρχισα να αφηγούμαι ιστορίες από το μυαλό μου στα παιδιά μου, κατάλαβα ότι μερικές από αυτές είναι πολύ καλές για να τις ακούσουν κι άλλα παιδιά. Έτσι αποφάσισα να τις καταγράψω, χωρίς να ξέρω που θα με οδηγήσει αυτό. Τελικά μετά από αρκετό χρονικό διάστημα κατάφερα να εκδόσω το πρώτο μου βιβλίο, με μια συλλογή από 12 παραμύθια. Αυτό το βιβλίο τώρα, η Παραμυθοχώρα, είναι μεταφρασμένο στα αγγλικά ( The fairyland ) και θα συνεχίσω και με το δεύτερο βιβλίο μου «Η αλήθεια μέσα στα παραμύθια». 2.Ποια η ευθύνη του συγγραφέα όταν γράφει ένα παιδικό βιβλίο;   Η ευθύνη κάθε συγγραφέα είναι τεράστια, ειδικά αν απευθύνεται σε παιδιά. Χρειάζεται να είμαστε σίγουροι ότι θα προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό, για την ανάπτυξη μια φωτισμένης ψυχής. Γι’ αυτό κι εγώ συνεχώς επιμορφώνομαι, διαβάζω και παρακολουθώ σεμινάρια σχετικά με το παιδί και την ψυχική υγεία. Ακό

Συνέντευξη με την Μαρία Κουρμπάνη!!!!

  1) Ευχαριστούμε κ. M αρία Κουρμπάνη   που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και τα βιβλία σας, πείτε μας πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή παιδικών βιβλίων. Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δώσατε να μιλήσω για τον μικρό μας ήρωα: τον Χέρμαν. Πάντοτε μου άρεσε να γράφω διαλόγους και ιστορίες που απευθύνονται σε μικρές ηλικίες. Από τότε όμως που ξεκίνησε η καραντίνα αποφάσισα να ασχοληθώ ολοκληρωτικά με το συγγραφικό κομμάτι.   2)Πείτε μας ποια είναι η πηγή έμπνευσης για τις ιστορίες των παραμυθιών σας. Την ιστορία του παραμυθιού την εμπνεύστηκα κυρίως από τα ανίψια μου τον Ευάγγελο και την Αγγελίνα που τους αρέσουν τόσο πολύ τα ζωάκια και ειδικά τα χελωνάκια! Κι αφού επέλεξα τον ήρωα του παραμυθιού, τα υπόλοιπα ήρθαν από μόνα τους! Δεν ήθελα όμως να γράψω ένα απλό παραμύθι για παιδιά, αλλά ήθελα να γράψω για ένα παραμύθι που θα έχει να δώσει πολλά στα παιδιά, να αφήσει δυνατά μηνύματα τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους.     3)Πο