Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέντευξη με τη συγγραφέα Βίκυ Μάγκου!!!!

 





Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για τη συνέντευξη που μου παραχωρείτε!

Θέλω αρχικά να μου πείτε ποια ήταν η πηγή έμπνευσης που σας οδήγησε

στη συγγραφή ενός παιδικού βιβλίου;

Καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία! Η συγγραφή είναι για μένα

μια απόδραση που με ξεκουράζει από το φορτίο της καθημερινότητας. Αφορμή για

τη δημιουργία του βιβλίου μου ήταν ο γιος μου! Η επιθυμία του να του διηγούμαι

κάθε βράδυ ιστορίες πλασμένες από τη φαντασία μου, με οδήγησε στο να

μεταφέρω στο χαρτί τις σκέψεις μου! Για να το κάνω πιο παραστατικό στα μάτια

του, άρχισα να δίνω εικόνα στις ιστορίες. Κάπως έτσι προέκυψε ο Κλιφ και η

εικονογράφησή του!


 Ποιο μήνυμα θέλετε να περάσετε στα παιδιά και στους γονείς που θα διαβάσουν

το βιβλίο σας;

Η ιστορία μου βασίζεται στο φαινόμενο Bulling, που δυστυχώς μεταλλάσσεται

διαρκώς και το συναντάμε όχι μόνο στο σχολείο, αλλά και στο εργασιακό

περιβάλλον, στο σπίτι, στο διαδίκτυο . Η ιστορία του Κλιφ ξυπνάει ερωτήματα στα

παιδιά. Ερωτήματα όπως .. «Εσύ πώς θα ένιωθες αν ήσουν ο Κλιφ;» « Τι θα έκανες

στη θέση του;» «Θα ζητούσες βοήθεια;» Η απάντηση είναι ΝΑΙ θα ζητούσα

βοήθεια, θα μιλούσα γι αυτό που μου συμβαίνει! « Αν ήσουν κάποιος από τους

συμμαθητές του και έβλεπες όσα περνούσε ο Κλιφ πώς θα αντιδρούσες;» « Θα

αδιαφορούσες;» Αν ναι το ξέρεις ότι αυτό θα σήμαινε συνενοχή; Το μήνυμα

λοιπόν προς όλα τα παιδιά είναι να σέβονται τον διπλανό τους και να μην του

προκαλούν πόνο ή φόβο! Σ΄αυτόν τον δύσκολο αγώνα κατά του εκφοβισμού

πρέπει να συνεισφέρουμε όλοι! Θα ήθελα λοιπόν να πω και στους γονείς, ότι έχουν

μεγάλη ευθύνη για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του παιδιού τους! Πρώτα

απ΄όλα έχουν καθήκον να δείχνουν εκείνοι σωστά πρότυπα συμπεριφοράς που θα

υιοθετήσουν τα παιδιά τους! Πάνω απ΄όλα τα παιδιά θέλουν το χρόνο τους! Τώρα

που είναι μικρά! Τώρα διαμορφώνεται η συμπεριφορά που θα τα ακολουθεί για

μια ζωή! « Πλάστε τη λοιπόν όπως πρέπει!» Για το καλό όχι μόνο των παιδιών σας

αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας! Γιατί ένα σωστό και ευγενικό παιδί θα είναι και

ένας σωστός και ευγενικός ενήλικας! «Δώστε αγάπη στα παιδιά σας για να δώσουν

κι αυτά με τη σειρά τους!»


Στο τέλος της ιστορίας σας υπάρχει μια συμβουλή για τους μικρούς μας φίλους.

Θέλετε να σχολιάσετε κάτι πάνω σ΄αυτό;

Αναφέρομαι στον φόβο και τη θλίψη. Δύο συναισθήματα που συνθλίβουν την

αισιοδοξία και δε μας αφήνουν να δούμε την όμορφη πλευρά της ζωής. Ένα παιδί

που βιώνει εκφοβισμό για αρκετό διάστημα, κλείνετε στον εαυτό του.. Αυτό που θα

πρέπει όμως να γνωρίζουν οι μικροί μας φίλοι είναι ότι τίποτα δε μπορεί να τους

φοβίσει και να τους στενοχωρήσει αν εκείνοι δε το επιτρέψουν!!! Χρειάζεται λοιπόν

θάρρος και δύναμη!!! Υπάρχει μεγάλη δύναμη μέσα τους!!! Κι αν ποτέ νιώσουν ότι

χρειάζονται βοήθεια να μη διστάσουν να τη ζητήσουν!!!


Με βάση ποια κριτήρια θα αγοράζατε ένα παιδικό βιβλίο;

Ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην παιδεία!

Δυστυχώς υπάρχουν στις μέρες μας άνθρωποι, μορφωμένοι που δε σέβονται τον

συνάνθρωπό τους! Αντιθέτως άνθρωποι χαμηλότερου μορφωτικού επιπέδου

διαθέτουν ένα μεγαλείο ψυχής! Μη συνδέουμε λοιπόν την Παιδεία με τη

Μόρφωση. Απαραίτητα και τα δύο, αλλά προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να

διαθέτει κάποιος μόρφωση και να μη διαθέτει παιδεία!!! Σημαντικό λοιπόν

κριτήριο για την αγορά ενός παιδικού βιβλίου είναι να περνάει μέσα από τη

διασκέδαση της ανάγνωσης και κοινωνικά μηνύματα! Να συνεισφέρει στη

διαμόρφωση της προσωπικότητας του παιδιού και στην ενίσχυση της

αυτοπεποίθησης και της κριτικής του σκέψης!


 Θα θέλαμε να μας πείτε αν ετοιμάζετε κάποιο καινούριο βιβλίο;

Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι ήρωες περιμένουν να ξεμυτίσουν σ΄ αυτήν τη

δύσκαμπτη εποχή! Οι εξελίξεις όμως δε μπορούν μα με αφήνουν αδιάφορη!

Εύχομαι όταν θα κάνουν την εμφάνισή τους, να μπορούμε να κάνουμε

παρουσιάσεις και να έχουμε τη δυνατότητα να έρθουμε σε άμεση επαφή με τον

κόσμο!


Θα θέλατε να προσθέσετε κάποιο σχόλιο δικό σας ;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους που με εμπιστεύτηκαν και έγιναν

αναγνώστες του βιβλίου μου! Τους ευχαριστώ για τα καλά τους λόγια! Οι μικροί

μου φίλοι αγκάλιασαν τον Κλιφ ! Τον αγάπησαν και αυτό είναι η μεγαλύτερη

ανταμοιβή για μένα!!! Ευχαριστώ πολύ τους αναγνώστες σας, για το χρόνο που

αφιέρωσαν ώστε να διαβάσουν τη συνέντευξη! Ελπίζω να αποκόμισαν κάτι χρήσιμο

από μένα! Και φυσικά να ευχαριστήσω εσάς για τη δυνατότητα που μου δώσατε να

μιλήσω για το βιβλίο μου! Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες.....!!!!!

                       Η φωτογραφία είναι ενδεικτική Κορίτσια μου, Βλέπω συχνά σε διάφορες ομάδες μου είμαι μέλος πως αναζητάτε ποιες εταιρίες διαθέτουν δωρεάν δείγματα σε εγκύους και νέες μανούλες. Η αλήθεια είναι πως όταν ήμουν εγκυούλα στον Αγγελάκο μου, έψαξα και εγώ να βρω και λάβω δωρεάν δείγματα. Ποια από εμάς άλλωστε δεν θα ήθελε; Θυμάμαι τον ενθουσιασμό που είχα κάθε φορά που ερχόταν ένα νέο πακέτο. Αποφάσισα λοιπόν να τις συγκεντρώσω σε αυτό το άρθρο για να σας διευκολύνω. 1) Βabyspace Το γνωστό σε όλες μας πλέον πακετάκι με διάφορα καλούδια από  babyspace.gr. Μπαίνετε στην σελίδα τους, κάνετε εγγραφή και ύστερα παραγγέλνετε το πακέτο για την μέλλουσα μαμά. Για να παραλάβετε το πακέτο θα πρέπει ·          Να είστε μέσα στις πρώτες 500 μέλλουσες μαμάδες που θα το παραγγείλουν, τον συγκεκριμένο μήνα. ·          Να μην έχετε προμηθευτεί το αντίστοιχο πακέτο από το γυναικολόγο σας ·          Να βρίσκεστε στον 7ο με 9ο μήνα της εγκυμοσύνης 2) Ρampers Η Pampres προσφέρει σε

ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΔΙΚΑΙΟΠΟΥΛΟΥ: ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ!!!

  1.Συγγραφέας παιδικών βιβλίων. Τι ήταν εκείνο που σας ώθησε στη συγγραφή, και πιο συγκεκριμένα στη συγγραφή αυτού του είδους; Όταν άρχισα να αφηγούμαι ιστορίες από το μυαλό μου στα παιδιά μου, κατάλαβα ότι μερικές από αυτές είναι πολύ καλές για να τις ακούσουν κι άλλα παιδιά. Έτσι αποφάσισα να τις καταγράψω, χωρίς να ξέρω που θα με οδηγήσει αυτό. Τελικά μετά από αρκετό χρονικό διάστημα κατάφερα να εκδόσω το πρώτο μου βιβλίο, με μια συλλογή από 12 παραμύθια. Αυτό το βιβλίο τώρα, η Παραμυθοχώρα, είναι μεταφρασμένο στα αγγλικά ( The fairyland ) και θα συνεχίσω και με το δεύτερο βιβλίο μου «Η αλήθεια μέσα στα παραμύθια». 2.Ποια η ευθύνη του συγγραφέα όταν γράφει ένα παιδικό βιβλίο;   Η ευθύνη κάθε συγγραφέα είναι τεράστια, ειδικά αν απευθύνεται σε παιδιά. Χρειάζεται να είμαστε σίγουροι ότι θα προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό, για την ανάπτυξη μια φωτισμένης ψυχής. Γι’ αυτό κι εγώ συνεχώς επιμορφώνομαι, διαβάζω και παρακολουθώ σεμινάρια σχετικά με το παιδί και την ψυχική υγεία. Ακό

Συνέντευξη με την Μαρία Κουρμπάνη!!!!

  1) Ευχαριστούμε κ. M αρία Κουρμπάνη   που δεχτήκατε να μιλήσουμε και να γνωρίσουμε εσάς και τα βιβλία σας, πείτε μας πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την συγγραφή παιδικών βιβλίων. Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δώσατε να μιλήσω για τον μικρό μας ήρωα: τον Χέρμαν. Πάντοτε μου άρεσε να γράφω διαλόγους και ιστορίες που απευθύνονται σε μικρές ηλικίες. Από τότε όμως που ξεκίνησε η καραντίνα αποφάσισα να ασχοληθώ ολοκληρωτικά με το συγγραφικό κομμάτι.   2)Πείτε μας ποια είναι η πηγή έμπνευσης για τις ιστορίες των παραμυθιών σας. Την ιστορία του παραμυθιού την εμπνεύστηκα κυρίως από τα ανίψια μου τον Ευάγγελο και την Αγγελίνα που τους αρέσουν τόσο πολύ τα ζωάκια και ειδικά τα χελωνάκια! Κι αφού επέλεξα τον ήρωα του παραμυθιού, τα υπόλοιπα ήρθαν από μόνα τους! Δεν ήθελα όμως να γράψω ένα απλό παραμύθι για παιδιά, αλλά ήθελα να γράψω για ένα παραμύθι που θα έχει να δώσει πολλά στα παιδιά, να αφήσει δυνατά μηνύματα τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους.     3)Πο